کیف عمده یزد - An Overview

Wiki Article

حتی اگر اهل ورزش نباشید باز هم بازار منیریه شما را به خود جذب می‌کند. همه پدر و مادرهایی که می‌خواهند برای فرزندانشان لباس فوتبال تیم‌های مختلف را بخرند، اول از همه سراغ منیریه می‌روند.

مغازه‌های این پاساژ از نظر متراژ خیلی بزرگ نیستند اما در عوض همه‌ی آن‌ها پر از مشتری هستند. گردش مالی این پاساژ آن قدر زیاد هست که بتوانیم آن را به عنوان اصلی‌ترین بورس لوازم کامپیوتری و موبایل در تمام ایران معرفی کنیم.

علاوه بر فرش‌های ایرانی، فرش‌های وارداتی از برندهای کشورهای ترکیه، هند و بلژیک هم در این فروشگاه عرضه می‌شود. طرح و رنگ و نقش‌های متفاوتی که در این فروشگاه می‌بینید، آنقدر متنوع و زیبا هستند که انتخاب کردن را برای شما سخت خواهد کرد!

حتماً به چند مغازه سر بزنید و بعد خریدتان را انجام دهید. ممکن است قیمت‌ها کمی متفاوت باشد به همین دلیل بهتر است کمی صبور باشید تا به بهترین اجناس با کمترین قیمت‌ها برسید. پارچه‌هایی که در خیابان مولوی فروخته می‌شود برای دوخت پرده بسیار مناسب هستند.

در مقابل بازار مبل یافت آباد که در غرب تهران قرار دارد، بازار مبل دلاوران در محدوده شرق تهران هم یکی از بهترین مناطق تهران برای خریدن مبلمان است.

هر نوع بازی که بخواهید هم در این بازار به فروش می‌رسد. خوبی این محدوده این است که به روزترین‌ها را برای فروش عرضه می‌کند. برای خرید لوازم جانبی و تعمیر وسایلتان هم می‌توانید از این خیابان کمک بگیرید.

با این کار هم زمان کمی برای خریدکردن صرف می‌کنید و هم از نظر قیمت برای شما به‌صرفه‌تر خواهد بود.

دکوراتیو آباژور لوستر گلدان شمع ظروف آشپزخانه ظروف آنتیک لیوان ماگ لیوان دمنوش کالای خواب و حمام حوله کفش

لوازم آرایشی و بهداشتی ارزان تهران را از کجا پیدا کنیم؟

جدید ترین مدل های کیف دستی فانتزی دخترانه در تولیدی کیف تهران بگ تولید می شود.

نمی توان برای خرید به تهران سفر کرد و به بازار بزرگ سر نزد! این بازار مجموعه more info ایست بی نظیر از هر چیزی که تصورش را می کنید. لباس، طلا، جواهر، بدلیجات، چرم، کیف و کفش، فرش، لوازم خانگی و غیره که همگی با تنوع بسیار بالا و با قیمت های مناسب در این بازار براحتی به چشم میخورند.

با وجود تبلیغ‌های بسیار زیادی که تلویزیون در زمینه خرید فرش پخش می‌کند و آدرس‌های جور واجوری که می‌شنویم، این احتمال وجود دارد که برای خریدکردن سردرگم شویم.

برای رفتن به پاساژ قدیر باید به آدرس خیابان مصطفی خمینی، نرسیده به چهارراه سیروس، کوچه مرادی بروید.

در تهران فروشگاه لباس زیاد است، آنقدر زیاد که برای هر سلیقه‌ای پوشاک وجود دارد. اما خیلی‌ها به دنبال عمده فروش های تهران می‌گردند.

Report this wiki page